دیجیتال مارکتینگ
قالب اختصاصی یا قالب آماده؟

قالب اختصاصی یا قالب آماده؟

طراحی قالب وب سایت ها امروزه به دو طریق صورت می گیرد ، یکی استفاده از قالب های آماده و سایت سازها می باشد که مشهورترین سایت سازها وردپرس و جوملا می باشد. دیگری طراحی وب سایت به صورت اختصاصی و برنامه نویسی از ابتدا می باشد . از فریم ورک های معروف برای طراحی سایت اختصاصی فالکون و لاراول می باشند. طراحی سایت با قالب آماده بحث مهمی است و برای بسیاری از صاحبان کسب و کار باعث نگرانی هایی شده است. امروزه تعداد بیشماری از صاحبان کسب و کار به این باور رسیده اند که سایت برای داشتن حضوری  پررنگ در دنیای پررقابت تجارت الکترونیک الزامی است. اما باید توجه داشته باشید فقط احساس نیاز به داشتن سایت کافی نیست. نحوه طراحی سایت و داشتن یک قالب خوب بطوری که تمام جوانب در آن رعایت شده باشد امری مهم و ضروروی است. برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی لازم و مشورت با تعدادی از افراد ظاهر بین و کم تجربه برای راه اندازی سایت دست به دامن قالب های آماده موجود در بازار می شوند که همین امر باعث بروز مشکلات و تحمیل هزینه های بسیاری زیادی خواهد شد.

چند نمونه از دیجیتال مارکتینگ

چند نمونه از دیجیتال مارکتینگ

در واقع بازاریابی اینترنتی گام به گام با مشتری در حرکت است. چند نمونه از دیجیتال مارکتینگ در زیر آورده شده است:

  1. بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)

در این روش با استفاده از تکنیک‏های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول کاربران سریعتر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. بهینه سازی به دو صورت بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی است. در بهینه سازی داخلی شامل کاربرد درست کلمات کلیدی، لینک‏های داخلی و کلاً بر طراحی سایت دلالت دارد. اما بهینه سازی خارجی مانند لینک‏هایی است که به سایت شما داده می شود.در این روش باید دقت شود که اصول سئو بصورت دقیق و منظم در سایت رعایت شود تا به نتیجه مناسب برسد و اگر در سئو اشتباهی صورت بگیرد میتواند به نابودی رتبه های سایت و  حتی حذف از نتایج جست و جو منجر شود.آن بخضی از سئو که مربوط به داخل سایت میشود شامل رفع ایرادات کد نویسی و ظاهری سایت و همچنین تولید محتوی اختصاصی و با کیفیت بصورت هدفمند با برنامه زمانی مشخص باشد و در کنار آن فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار محتوی و همچنین ساخت بک لینک از منابع معتبر و مرتبط میتواند باعث کسب رتبه های خوب در گوگل شود.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای تمام تلاش‌هایی که جهت بازاریابی آنلاین انجام می‌گیرد، به‌کار‌برده می‌شود. کسب‌و‌کارها از مجاری دیجیتال نظیر جست‌و‌جوی گوگل، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وبسایت‌شان برای برقراری ارتباط با مشتریان کنونی و آتی خود استفاده ‌می‌کنند.

واقعیت این است که امروزه افراد نسبت به ۱۲ سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت می‌گذرانند. همان‌طور که همه‌ی ما کم‌وبیش می‌دانیم، نوع خریدوفروش نیز عوض شده است و بازاریابی آفلاین مثل گذشته چندان تأثیرگذار نیست.

گروه های مقالات