جزئیات مقاله
توصیه‌های کارآفرینان موفق
2725
0

توصیه‌های کارآفرینان موفق

  • چهار شنبه 27 تیر 1397
  • ()
  • 0رأی

   توصیه‌های کارآفرینان موفق

دیاموند جان

موسس Fubu

بهترین توصیه اکثرا از طرف بزرگان ارائه می‌شود- از طرف کسانی که در آن موقعیت بوده‌اند و آن کار را انجام داده‌اند. در زیر تعدادی توصیه از بهترین و موفق‌ترین کارآفرینان در صنایع مختلف آورده‌ایم:

به سرعت هرچه می‌‌توانید درباره پیشه خودتان یاد بگیرید. در پیشه خودتان ماهر شوید. واضح است که منابع فراوانی مانند کتابخانه و اینترنت وجود دارد اما در کنار آنها تلاش کنید که فرد متخصصی را پیدا کنید که به تمام سوالاتتان مستقیما پاسخ دهد. هر اطلاعاتی مفید است.

 

الکسیس اوهانیان

موسس Reddit, Hipmunk, Breadpig

 یکی از اشتباهات رایجی که در اکثر استارت‌آپ‌ها می‌بینم این است که آنها در حال برطرف کردن هیچ نیازی نیستند. شما باید سعی کنید مشکلی را رفع کنید یا راهکاری آسان‌تر و بهتر برای آن پیدا کنید. به همین دلیل است که شعار Y Combinator این است: چیزی را بسازید که مردم به آن نیاز داشته باشند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، احتمالا موفق خواهید شد.

مارک ساستر

شریک Upfront Ventures

 اگر میخواهید پول دربیاورید، لازم است که جز 3 یا 4 کمپانی برتر باشید. بهترین موسس باشید. تعداد خیلی کمی از پس این کار برمی‌آیند. این توانایی کم‌یابی است. درباره توانایی‌ها، پیشینه . ایده‌هایتان، واقع‌گرا باشید.

کاترینا فیک

موسس Flicker

بازار مناسبی را انتخاب کنید. یک نیاز اساسی را پیدا کنید که آن را حل کنید. می‌توانید از روش‌های مختلف برای حل آن استفاده کنید. تک بعدی نباشید.

 

جیم کوچ

موسس Samuel Adams

 شما فقط زمانی کسب و کار موفقی خواهید داشت که محصولی که ارائه می‌دهید از نمونه‌های دیگر بهتر یا ارزان‌تر باشد. اگر این‌گونه نباشد، ممکن است مدتی درآمد داشته باشید اما تجارتتان ماندنی نخواهد بود.

باربارا کورکوران

سرمایه‌گذار گروه Corcoran

  لذت در مسیر به هدف رسیدن است. سال‌های اولیه شروع کارتان، وقتی همه دچار مشکل هستید، بهترین سال‌های زندگی شماست. پس به جای تمرکز بیش از حد بر اینکه چه زمانی بزرگ و قدرتمند می‌شوید، تاجایی که می‌توانید از این سال‌ها نهایت استفاده را ببری.

 

 

 

مارک کوپان

سرمایه‌گذار Dallas Mavericks

یک نشانه مشخص از شکست یک استارت‌آپ به نظر من زمانی است که برای من لباسی با لوگوی خودشان می‌فرستند. اگر کارکنان شما در انظار عموم ظاهر می‌شوند، مشکلی نست که برای آنها لباس‌هایی با لوگوی خودتان تهیه کنید اما اگر فکر می‌کنید سایر مردم لباسی با لوگوی شما می‌پوشند، در اشتباه هستید و نمی‌دانید چطور پولتان را خرج کنید.

باب پارسن

موسس Go Daddy

  نکته بسیار مهمی که من از راکلفر یاد گرفتم این است: شما باید دقیقا بدانید که کجای کارتان ایستاده‌اید. بیشتر چیزها را بررسی کنید زیرا هر چیزی که آن را بررسی کنید، پیشرفت می‌کند.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه