جزئیات مقاله
اپلیکشن های موبایل
3523
0

اپلیکشن های موبایل

  • دوشنبه 4 تیر 1397
  • ()
  • 2رأی

گسترش استفاده از موبایل‌های هوشمند که در دنیا با نام Smart Phone شناخته می‌شوند، موجب تغییر رفتار کاربران اینترنت شده است. آمار بازدیدهای اینترنتی از طریق این دستگاه‌ها به سرعت در حال کنار گذاشتن کاربرانی است که از طریق لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی به اینترنت متصل می‌شوند. با توجه به این گسترش، علاقه مردم به استفاده از اپلیکیشن موبایل نیز بیشتر شده است، تا جایی که مردم ترجیح می‌دهند حتی برای انجام کارهای روزمره خود نیز از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنند. این موضوع بیانگر این حقیقت است که توجه به شیوه استفاده بهینه از این دستگاه‌ها باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.

 

طراحی سایت‌های واکنش‌گرا یا ریسپانسیو که به سرعت در حال گسترش است پاسخی است به این تغییر اما طراحی و ساخت اپلیکیشن‌ موبایل که مختص سیستم عامل‌های این دستگاه‌هاست، موضوع دیگری است.

 

اپلیکیشن موبایل، نرم افزار کاربردی است که برای نصب و استفاده بر روی موبایل‌های هوشمند، تبلت‌ها و... طراحی و ساخته می‌شود. اپلیکیشن موبایل اغلب شبیه همان خدماتی که در نرم افزارهای کامپیوتری وجود دارد را در مقیاسی کوچک‌تر، با عملکردهای محدودتر و برای استفاده راحت‌تر کاربران ارائه می‌دهد.

 

در حال حاضر Android ،IOS  و Windows phone بخش عمده سیستم عامل‌های نصب شده بر روی تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند این یعنی نیاز به ساخت اپلیکیشن‌های موبایل سازگار با این سیستم عامل‌ها بیش از پیش شده است.

 

ساخت اپلیکیشن‌ موبایل می‌تواند کاربردهای متنوعی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته باشند. شما می‌توانید بسیاری از فرآیندهای کاری شرکت خود و خدماتی که به مشتریانتان ارائه می‌دهید را بر روی این بستر تعریف نمایید.

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن‌های موبایل نه تنها موجب تسهیل فرآیندهای کسب و کار شما می‌گردد، بلکه باعث می‌شود شما با توجه به افزایش سطح کیفی خدمات خود به مشتریانتان از این طریق نسبت به رقبا پیشی بگیرید.

 

اگر شما برای شرکت یا سازمان خود نیازمند طراحی و ساخت اپلیکیشن کاربردی برای موبایل هستید، خانواده آرشا پرداز با بررسی اهداف، بودجه، مخاطب هدف و خدماتی که ارائه می‌دهید، بهترین اپلیکیشن موبایل را برای شما طراحی و اجرا می‌کنند.

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه