جزئیات مقاله
مراحل رشد کسب و کار (قسمت اول)
3092
0

مراحل رشد کسب و کار (قسمت اول)

  • چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397
  • ()
  • 7رأی

اگرکسب و کارتان به تازگی شروع به فعالیت کرده است ابتدای همه چیز شما به یک لوگوی(آرم سازمانی) منحصر به فرد نیاز دارید تا بتوانید شناخته شوید. لوگو مشخصا یک عکس ساده نیست و رازهای زیادی در آن نهفته است. لوگو باید در عین سادگی مفاهیم زیادی را به بیننده انتقال دهد.  شما با طراحی یک لوگوی مهندسی شده میتوانید سال های سال ماندگار بمانید.

بعد از طراحی لوگو شما نیازدارید به دیگران معرفی شوید اما چگونه؟ بسته به کسب و کار، راه های زیادی برای تبلیغات جلوی روی شماست.

در قدم اول لازم است محصولاتتان را لیبل گذاری کنید تا هرکجا که محصولاتتان پخش شد نشانی از شما موجود باشد. لیبل ها متناسب با نوع محصول، باید ظاهری ساده و درحین حال جذاب داشته باشد تا در ذهن بیننده ماندگار شود.

در مرحله ی بعد بهتر است همراه محصولاتتان بروشوری برای معرفی کسب و کار و زمینه های فعالیتی خود ارائه دهید، برتری شما نسبت به رقیبانتان و حتی اهدافتان را داخل آن ذکر کنید تا دیگران بیشتر با شما آشنا شوند. طراحی یک کاتالوگ یا بروشور تخصصی و در عین حال قابل فهم برای عموم تاثیر زیادی در رشد شما خواهد داشت.

داشتن کارت ویزیت میتواند شما را هر زمان و مکان در دسترس قراردهد.

با توسعه ی کسب و کارتان نیاز است بیش از پیش به دیگران معرفی شوید: تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تهیه پوستر و کاتالوگ، تهیه استندهای تبلیغاتی و حتی ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی وحتی تلویزیونی  میتواند به خوبی معرف شما و کسب و کارتان باشد.

مراحل بالا باید توسط طراحان گرافیک متخصص و آشنا با روحیات کاربران انجام شود. یک اشتباه به ظاهر ساده ممکن است باعث دلزدگی و از دست رفتن مخاطبانتان شود. انتخاب کلمات و تناسب رنگ ها بیشترین نقش را ایفا میکنند. پس به آنها توجه کنید.

مقالات مرتبط زیر میتواند اطلاعات بیشتری از موارد بالا در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید کسب و کارتان را از نظر گرافیکی بی نیاز کنید:

آنچه باید درباره آرم سازمانی (لگو) بدانیم

شرکت فناوری اطلاعات آرشاپرداز میتواند نیازهای گرافیکی شما در حوزه های زیر را رفع و به شما آرامش خاطر دهد.

-طراحی لوگو و آرم سازمانی   -طراحی پوستر تبلیغاتی   -طراحی کارت ویزیت

-طراحی بروشور   - ساخت انیمیشن و موشن گرافیک    -طراحی و ست اوراق اداری

-طراحی و ساخت کاراکتر   -طراحی کاتلوگ   -ساخت تیزرهای تبلیغاتی

مشاهده ی خدمات آرشاگراف

مشاهده ی محصولات آرشاگراف

 

 

در  قسمت بعد شما را با نیازهایی آشنا خواهیم کرد که شما را در نگهداشتن مشتریان، هدفمندی فعالیت ها و رفع مشکلات کسب و کارها یاری میکند، با ما همراه باشید.

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه