جزئیات مقاله
نرم افزار حسابداری ارزان بخرم یا گران؟
445
0

نرم افزار حسابداری ارزان بخرم یا گران؟

  • دوشنبه 23 بهمن 1396
  • ()
  • 2رأی

 

اکثر صاحبان کسب وکار این مشکل رویرو هستند که در انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب خود دچار سردرگمی شده می باشند و پس از کمی جستجو و گشت و گذار متوجه تعداد زیادی نرم افزار حسابداری مختلف با امکانات و ویژگی های متفاوت و قیمت های مختلف می شوند اما نمی دانید که کدام یک از این نرم افزار ها مناسب کسب و کار خود می باشد شما برای این که بهترین و مناسب ترین نرم افزار حسابداری را برا ی خود تهیه کنید

ابتدا لازم است نیاز ها و خواسته های خود را از یک نرم افزار حسابداری بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را از میان این همه نرم افزار انتخاب کنید.

همیشه گرانترین گزینه بهترین گزینه نیست.

قیمت نرم افزار حسابداری یک پارامتر در انتخاب اینگونه نرم افزارها به حساب می آید ممکن است فکر کنید که در میان نرم افزار های حسابداری گوناگون موجود در بازار بهترین نرم افزار حسابداری همان گران ترین آن ها است اما اینگونه نیست چرا که نرم افزار های حسابداری گران قیمت ممکن است امکانات و ویژگی هایی داشته باشند که شما نیازمند آنها نباشید و بنابراین شما پول خود خرج ویژگی هایی کرده اید که به آن ها نیاز ندارید و ممکن است در طول مدت کسب و کارتان یک بار هم به آن احتیاج پیدا نکنید.

، قیمت را در آخرین لحظه در نظر بگیریم بهتر است. ابتدا بهتر است که نیازمندیهای کسب و کار خود را در نظر بگیریم و سپس امکانات نرم افزار های حسابداری که این نیازها را برآورده می کنند و سپس در نهایت بحث قیمت را در نظر بگیریم.

پشتیبانی فنی یک نیاز اساسی برای نرم افزار های حسابداری.

یکی از نیاز های اساسی و مهم که جزء خدمات پس از فروش نیز به شمار می آید پشتیبانی فنی شرکت تولید کننده از نرم افزار های حسابداری می باشد. این احتمال وجود دارد پس از مدتی استفاده از نرم افزار با مشکلی روبرو شوید که فقط به دست سازندگان آن نرم افزار قابل حل است، پس شما نیاز به برقراری ارتباط با سازندگان نرم افزار دارید تا مشکل خود را با آنان در میان بگزارید.

بسیاری از شرکت پس از تولید نرم افزار حسابداری تنها به فکر فروش آن می باشند و دیگر علاقه ای به ارائه بروزرسانی و تکمیل و تصحیح نرم افزار خود نشان نمی دهند که در این موارد کاربر مجبور است که از همان نرم افزار تا موقعی که نرم افزار جدیدی تهیه نکرده است استفاده کند ، اما بعضی از از شرکت با ارائه ی بروز رسانی های متعدد مدام در فکر کامل‌تر کردن و تصحیح نرم افزار های خود هستند به طوری که کاربر پس از انتشار هر بروز رسانی تجربه ی بهتر در استفاده از نرم افزار پیدا خواهد کرد.

آرشا پرداز با تجربه ای دیرین در طراحی نرم افزارهای سفارشی می تواند نرم افزار سفارشی حسابداری شما را با بالاترین قابلیت ها وپیاده سازی با متدهای روز پذیرا باشد.

 

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید:
دیدگاه کاربران
تاکنون دیدگاهی ثبت نشده است
گروه مقالات
مقالات مرتبط
ارسال دیدگاه